Yhdistys

Suomen Traumatologiyhdistyksen (STY) tarkoituksena on ylläpitää ja edistää kirurgisen traumatologian erityisosaamista kirurgian eri osa-alueilla sekä yhdistää tällä alalla työskenteleviä lääkäreitä.

Suomen Traumatologiyhdistyksen puheenjohtaja Lauri Handolin (vas.) kättelee yhdistyksen vastavalittua kunniajäsentä David Felicianoa. Vieressä Ari Leppäniemi

Jäseneksi?

STY:n jäseneksi voi hakea traumapotilaiden hoidosta kiinnostunut lääkäri. Vapaamuotoinen hakemus toimitetaan STY:n hallitukselle sähköpostilla osoitteeseen sihteeri(a)traumasurgery.fi. Jäseneksi hyväksymisestä päättää STY:n hallitus.

Jäsenmaksu 50 € vuodessa. Yhdistyksen jäsenet saavat 50 % alennuksen STY:n yksin järjestämien kurssien osallistumismaksuista (Traumapäivät).

Yhdistyksen yhteystiedot